View Full Version : Cloverfield
Laurens
02-04-2008, 12:16 PM
Ja?
joost vond hem zo slegt dat hij liever niet keek.
ik vond het onwijs knap dat ze in dat blair witch project genre een gave film hebben neergezet.
ralf is er helemaal gek van.
Sjoerd
02-04-2008, 12:53 PM
Ik wil hem ook wel zien, maar wie wilt met mij mee!
Haman
02-04-2008, 03:18 PM
haha ja Nick :P zo slecht dat ik liever niet keek..
Nee, ik vind het opzich een hele aardige film omdat ie vrij vernieuwend is. Los daarvan vond ik een hoop dingen niet kloppen en werd ik kots misselijk van de schokkende beelden van die handcam.
Verder is het natuurlijk de beste "monster in een stad film" tot nu toe, dat vind ik voornamelijk door dat het verhaal eigenlijk heel simpel is, juist omdat het begin en het einde ontbreken en het is opgenomen met een handcam word de film tot op zekere hoogte vrij realistisch.
Goed, cloverfield heeft natuurlijk voor de opschudding gezorgd waar de regiseur de film waarschijnlijk voor gemaakt heeft. Heeft meneer Reeves ook een keer een succesje :P
Rogier
02-04-2008, 08:51 PM
GA ERHEEN! *O*gr
Ja, je hebt me over gehaald!
Ik vind dit meer een groot succes voor Lost en Alias bedenker/schrijver/creator JJ Abrams die uiteindelijk de drijvende kracht achter Cloverfield is.
Ik vond het gewoon een vette film vanwege het feit dat het lekker simpel en 'echt' is. De karakters dan in ieder geval. Ik weet niet, maar ik vond hem echt geniaal! Sowieso een film voor in de bios!
Rogier
02-04-2008, 09:52 PM
Hehe, dat spreekt me ook wel aan.
Zal is kijken of ik er tijd voor kan maken :)
Haman
02-05-2008, 01:43 PM
Neem je kotszak mee :P
Hehe, ja, in de VS had een bioscoop al een WARNING melding bij de deur gezet :P
Overigens komt er waarschijnlijk een vervolg, dat is, een film vanuit een nieuw perspectief over dezelfde avond. Je ziet ook andere mensen filmen, dus het is een interessante gedachte. Ze hebben ook al veel meer achtergrond verhaal uitgedacht dan in deze film terugkomt. Ik ben zeker nieuwschierig naar een eventueel vervolg!
vBulletin® v3.6.8, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.