View Full Version : South Park
Seizoen 14 (http://thepiratebay.org/torrent/5441227/South_Park_S14E01_Sexual_Healing_HDTV_XviD-FQM_%5Beztv%5D) is begonnen :)
Momenteel volg ik al: Spartacus, The Pacific en 24 :)
maybe dat ik southpark erbij neem.
Wie kijkt wat nu eigenlijk :)?
24, het seizoen dat nu op tv is? ik zie het af en toe en denk alleen maar: JA DAAAAAAAG... dat is echt te onwaarschijnlijk.
Heroes is dit voor dit seizoen afgelopen, dus die iig niet meer. Kijk het volgende:
40 minuten series:
Castle
Mentalist
Burn Notice (net aan begonnen :))
De Troon
20 minuten series:
How I Met Your Mother
The Big Bang Theory
Familyguy
South Park
Ik twijfel nog over Dexter. Dat heb ik een jaar geleden proberen te kijken, maar na de zesde aflevering was ik wel een beetje klaar met die emotieloze freak :P. Keek gister een stukje en was toch wel grappig :)
Better Off Ted ga ik ook down loaden. Gave serie op comedy central elke zondag en donderdag.
Iemand dit al gezien: The Real South Park (http://www.comedycentral.nl/tv/programma/172/the-real-south-park.html)? Vraag mij af of het wat is.
24, het seizoen dat nu op tv is? ik zie het af en toe en denk alleen maar: JA DAAAAAAAG... dat is echt te onwaarschijnlijk.
Nee, ik kijk het nieuwste seizoen die in de VS al draait ( tevens ook het laatste seizoen).
Ik was begonnen aan een lijst, maar laat maar :P
Anyhoe, ik volg veel, aantal aanraders:
Better of Ted
Toffe serie over manager in groot bedrijf waarin allemaal rare dingen worden uitgevonden, beetje office politics af en toe, gewoon heel grappig. Wel droge humor, niet iedereen kan het waarderen denk ik ;) Veel van de humor zit in de verschillende karakters die allemaal een beetje vreemd zijn.
Burn Notice
Gaat over een spion die door z'n agency wordt verlaten (een burn notice) waardoor hij dus geen spion meer is. Probeert erachter te komen waarom hij een burn notice heeft terwijl hij mensen helpt.
Lie to Me
Over een man die door micro-expressies kan zien of iemand de waarheid spreekt en door allerlei bedrijven wordt ingehuurd. Leuke serie, maar niet iedere aflevering is even sterk.
Weeds
Over een moeder die weduwe is en om geld te verdienen weed verkoopt in haar villa-woonwijk. Droge humor, maar vooral leuk door het doorlopende verhaal.
Maar goed, ik volg 1000 1000 series :P
Dexter vind ik trouwens onwijs tof! Die gast is echt gestoord, maar toch kweek je sympathie voor em :P
Ik vind weeds maar niks, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik er wel is inval en daardoor het verhaal niet volg.
Dexter seizoen 1 = Onwijs gaaf
Dexter seizoen 2 = gaaf
Dexter seizoen 3 = mja
Dexter seizoen 4 = zucht
Dexter seizoen 5 = nee...
Beetje net als 24 imo, of misschien ligt het aan mij dat ik snel mn intresse verlies als de serie redelijk hetzelfde blijft :P
Hehe, ik was 24 ook tijdje zat hoor.
Maar laatste seizoen wilde ik nog wel ff mee pikken.
Laurens
03-19-2010, 01:10 PM
ik ben nog lang geen 24
vBulletin® v3.6.8, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.