View Full Version : Poker Kampioen van Nederland
Haman
09-19-2008, 04:53 PM
Meld je aan, 10 tournooitjes op maandag avond in de harborlights. De top van het leaderboard gaat door naar landelijke finales. Alles komt op tv !! :)
Ik kan nergens vinden tot wanneer je je kan inschrijven maar volgens mij sluit het bijna!
Sjoerd
09-19-2008, 05:44 PM
work work!
Johnny
09-19-2008, 06:35 PM
Had me echt heel tof geleken, maar ik kan niet op die dagen ><
Ik ga voor je duimen Joost, lijkt me lache als je op tv komt ^^
nu moeten we nog een nickname voor Joost bedenken!
Wout H
09-19-2008, 07:54 PM
Bonenstaak <-> Bonusstack!
Godverdomme het is maar goed dat ik even met jullie meedenk!
we stellen het alle op prijs als je stopt met meedenken wout.. slaat natuurlijk op skit..
Laurens
09-19-2008, 11:10 PM
Wanneer begint dit? :)
Haman
09-20-2008, 12:27 PM
ik geloof op 27 oktober
Laurens
09-20-2008, 01:22 PM
Doe jij mee? En wat kost het?
ik geloof op 27 oktober
Ik ben out
Dan ben ik aan het chille op de Canarische Eilanden8)
Haman
09-20-2008, 05:34 PM
Doe jij mee? En wat kost het?
Ik doe mee en het kost niets. Het gaat ook om de eer maar ik heb vorig seizoen op tv gezien en het is wel heel vet georganisserd! Met een tv tafel enzo!
schrijf je ook ff in!
www.pkvn.nl
Laurens
09-20-2008, 06:17 PM
En als je nou een dagje niet kan? dan lig je er zeker gelijk uit
- Gedurende 10 weken vinden in ruim 250 horecagelegenheden verdeeld over het hele land wekelijks voorrondes plaats.
- Spelers verdienen elke week dat ze meespelen punten die meetellen voor het klassement.
- Na 10 weken wordt de balans per kroeg opgemaakt; de beste spelers gaan door naar de regionale finales welke worden opgenomen in Rotterdam. Er spelen zo'n 750 deelnemers in de regionale finales.
Kennelijk dus niet. Als je niet komt, heb je geen punten lijkt me....
Ik heb me ingeschreven! Lijkt me wel leuk :) In principe kan ik altijd wel maandag, dus komt goed...
En als nickname heb ik DCRalf genomen ;) Beetje humor voor joost ;)
Haman
09-22-2008, 11:29 AM
:) gave naam! dan ik kan ik het intervieuw geven als jij aan de finaletafel zit :P
Idd als je niet komt krijg je geen punten, je acht beste resultaten tellen. Dus je zou inprincipe twee keer kunnen missen als je het goed doet.
ja, en hoe ging het nou?!
Wout H
10-28-2008, 08:08 PM
Joost lag er best op tijd uit geloof ik, en Ralf is 5e geworden.
5e inderdaad :D Opzich goed gedaan dus. 40 punten voor de plek, 5 punten voor aanwezigheid, 45 punten :)
Er gaan er 3 door. Daarnaast is er nog een soort wildcard. Je krijgt een zilveren fiche aan het begin. Als je er iemand uit speelt krijg je dat fiche. Als je er zelf uitligt geef je 1 fiche aan de persoon die jou eruit speelt. Als je eruit ligt en je hebt 5 of meer fiches, wordt dit ook bijgehouden.
Ik had er ook 5 uitgespeeld, dus daar sta ik ook op :) :P
Het is wel cool opzich, het niveau is niet hoger dan wat wij normaal spelen.
Johnny
10-29-2008, 12:30 PM
Het is wel cool opzich, het niveau is niet hoger dan wat wij normaal spelen.
dat blijkt :P
Haman
10-29-2008, 01:06 PM
haha,
Ik vond het erg gaaf! lekker veel spelers en een leuke sfeer.
Ik heb rustig aangedaan en op mn goede handen hard gegaan, helaas hitte ik niets en mijn tegenstanders wel. Ik las ze goed maar helaas kon dat niet in mijn voordeel werken.
De gemiste flops en de blinds hebben me opgegeten :P
Haman
11-04-2008, 06:18 PM
Man, man, man.. Ik ben echt genaaid gister :(
Ik raise met AQs vrij hard, word gecalled door een mega stack met een slechte speler erachter.
Op de flop kom A K 4, de man raised heel hard, ik all-in..
Hij legt A3 open een hit zn 3 op de river.. Toen lag ik eruit ipv een top 4 stack :S ZUUR
Laurens
11-04-2008, 06:25 PM
Slecht gelezen joost ;)
vBulletin® v3.6.8, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.