View Full Version : Staking
Komt al meer vaart in de staking van scenarioschrijvers:
http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/entertainment/articleview/)/components/actueel/rtlnieuws/2008/01_januari/18/entertainment/0118_0600_hollywood_regisseurs.xml
Zou tijd worden, want er zijn niet echt brute films die binnekort uitkommen.
en voor de serie's is het ook maar beter.
staking van de politie is ook wel grappig, petra vertelde dat een jongen uit het klas werd gepakt met 115 waar hij 50 mocht. met een waarschuwing kwam hij er van af..
Was vast zo'n uitslover die onwijs stoer is.. Ik zou maar oppassen nick!!
Sjoerd
01-21-2008, 12:52 PM
Kon nick ook wel gebruiken toen hij werd gepakt met een brommer ZONDER verzekering ZONDER helm ZONDER certi en een gaar zelf in elkaar gezette brommobiel :)
staking van de politie is ook wel grappig, petra vertelde dat een jongen uit het klas werd gepakt met 115 waar hij 50 mocht. met een waarschuwing kwam hij er van af..
Dat soort gedrag mogen ze van mij dan weer wel bestraffen.
Laurens
01-21-2008, 01:20 PM
Dat soort gedrag mogen ze van mij dan weer wel bestraffen.
Ja, het is toch alleen een staking voor de kleine gedragingen? Dit is gewoon een overtreding waarbij het rijbewijs moet worden ingevorderd!
Sjoerd
01-21-2008, 01:23 PM
Waarschijnlijk konden ze het niet meten : >, want anders was hij echt wel de pineut!
Ik ben ook een keer aangehouen, maar toen konden ze geen boete uitschrijven omdat ze mij niet konden meten 'omdat ik zo hard ging!'
ja ik zei ook al, nou om trots op te zijn. vond het ok debiel dat hij geen boete kreeg.
Rogier
01-21-2008, 02:03 PM
:nocop
vBulletin® v3.6.8, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.