View Full Version : Nieuwe Site
Jongens, Ralf werk as we speak (or as you read.. :\) aan de nieuwe site (http://86.90.251.201:81/bb/index.php#). Het ziet er goed uit. Zijn er nog ideeen?
Lorem Ipsum
Woensdag 22 april 16.32 door: Ralf
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Integer vitae nisl mollis sem cursus fermentum. Vestibulum porttitor convallis lectus. Ut adipiscing. Maecenas fermentum varius risus. Donec eget elit id felis lobortis luctus. Proin quis tellus eu massa dignissim auctor. Donec nec enim. Suspendisse semper tortor eu ante. Proin pulvinar neque sed justo. Etiam nisi felis, varius et, tristique a, elementum vel, augue.
Sed sed nisi. Nunc luctus. Pellentesque suscipit velit nec velit. Duis nec nisi. Nullam sed dui. Sed rutrum viverra leo. Vestibulum viverra. Nulla massa ligula, dictum at, aliquam non, hendrerit eu, quam. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Donec tempor libero sed odio. Mauris vulputate, elit eget commodo blandit, diam ligula egestas odio, vel egestas justo nibh eget quam. Nullam pulvinar, neque vel ullamcorper cursus, nisi lectus porta elit, aliquet adipiscing urna augue ut augue. Nam lorem felis, accumsan et, blandit nec, bibendum eget, lectus. Integer varius, ipsum eget iaculis iaculis, nisi ligula aliquet odio, a auctor lectus lorem convallis nisi. Maecenas vel est. Quisque consequat, ante porta pretium ultrices, nisl purus hendrerit sapien, ac consectetur purus orci vitae dolor.
Cras sit amet nulla nec dolor accumsan viverra. Quisque nec sapien. Pellentesque semper. Curabitur suscipit. Integer laoreet tellus id nibh. Donec non mauris in velit egestas convallis. Duis libero quam, placerat sit amet, fringilla non, congue ut, nunc. Sed eu diam quis quam tempus consequat. Nulla quis nibh sit amet ligula auctor hendrerit. Proin rhoncus rhoncus enim. Sed cursus libero ut arcu. Suspendisse potenti. Sed in nibh. In luctus elementum purus. Donec gravida auctor erat.
Integer commodo neque porttitor ante aliquam tempus. Nullam egestas. In dictum elit nec est pellentesque malesuada. Donec dictum laoreet sapien. Vivamus ligula. Quisque sem massa, hendrerit feugiat, condimentum vitae, tempor sit amet, enim. Integer aliquam purus vel mi. Nulla vitae sem quis erat rhoncus aliquam. Aliquam sit amet nisl. Nam et eros tristique libero fermentum congue. Proin laoreet lorem nec risus.
Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus. Vestibulum diam. Nam non nisi aliquam metus tristique eleifend. Sed placerat fringilla velit. Nullam felis quam, laoreet vel, tempus vitae, dapibus nec, neque. Quisque dapibus venenatis sapien. Proin nulla urna, pellentesque eget, accumsan ac, imperdiet vel, ipsum. Aliquam dapibus. Nunc lacus. Sed dignissim euismod felis.
WAT de fuck gast..?!
bertje
05-08-2009, 04:51 PM
Gewoon van die vultekst ofzo :P
Gewoon van die vultekst ofzo :P
Nee, vertaal maar gewoon.
Wout H
05-08-2009, 05:05 PM
Het Lorem ipsum is een vrij bekend stuk, dat al jaren in geschreven media wordt gebruikt om lay-outs te testen enzo :P.
bertje
05-08-2009, 06:22 PM
Ok cool :)
Laurens
05-08-2009, 10:52 PM
Kan hem nu niet openen raflej :(
Alleen als Ralf online is :)
Sjoerd
05-09-2009, 09:58 AM
Hmm, heb nog wel een idee voor de site! Maar moet even overleggen met de man(nen) in kwestie!
Sjoerd
05-09-2009, 10:36 AM
Verkeerde wouter vond het ene goed idee :p
Ja heren, ideeën zijn altijd welkom! En m'n server staat niet altijd aan inderdaad. De rest van dit weekend waarschijnlijk wel.
Sjoerd, wat is je idee? Een media dump verhaal? (muziek van wout..? ;) )
Sjoerd
05-09-2009, 03:07 PM
HEY! Wie heeft er gelekt?
Ja heren, ideeën zijn altijd welkom! En m'n server staat niet altijd aan inderdaad. De rest van dit weekend waarschijnlijk wel.
Op- en aanmerkingen natuurlijk ook! :P
Nee vind hem er goed utizien, nou nog On Air komen met de site ;)
Sjoerd
05-15-2009, 06:44 PM
Plop! Ideetje, een blog?
Elke week een ander persoon die een a4tje met een leuk verhaal volknalt! =D
Wout H
05-15-2009, 06:54 PM
Ja, dat zeiden we 5 jaar geleden ook, dat gebeurt dus toch niet :P.
Idd, als we een frontpage hebben is dat al leuk. Daar kunnen dan die verhalen worden opgegooid.
ik was de enige die dat vol hield :P
ik was de enige die dat vol hield :P
Ja, op vrijdag en zaterdagnacht.
Haman
05-17-2009, 10:55 AM
Ik heb een aantal legendarische verslagen geschreven'
Ik vind het een leuk idee, blog ftw
Sjoerd
05-17-2009, 11:12 AM
(Y)!
Wout H
05-17-2009, 11:26 AM
Ja, ik kwam er laatst nog een paar van je tegen, Joost! We kunnen het best doen, maar ik ben benieuwd hoelang we het vol gaan houden :).
Ik had toen nog een mooi verhaal geschreven toen een paar van ons in die hondenhokken zaten, maar die staat er niet meer op volgens mij :(.
Sjoerd
05-17-2009, 11:27 AM
owmaigawd!
Hoever zijn we Ralf? :) ben wel nieuwsgierig!
Beetje drukke periode op het moment, dus ik heb weinig tijd :)
Zodra het foto gedeelte af is gaat de site online. We kunnen dan foto's posten en verhalen. De rest komt dan stukje bij beetje erbij :) M'n server staat aan, het adres staat ergens op de eerste pagina, dus dan kan je vast kijken :P
Ok nice klinkt als muziek in de oren! :)
reminder for me: Ralf, stukjes van foto als vierkantje
Foto gedeelte ziet er al goed uit Ralf :)
Haman
06-04-2009, 12:09 PM
Een mobiel versie van het forum zou vet zijn, ik word gek van al dat inzoomen ;)
Laurens
07-01-2009, 05:23 PM
Ralf!
Kan je een dingetje maken dat ie automatisch inlogt? Want van elke keer opnieuw inloggen word ik gek :).
Wouter
07-01-2009, 06:16 PM
naar je profiel gaan toch en ja selecteren bij
Automatisch inloggen ;]
naar je profiel gaan toch en ja selecteren bij
Automatisch inloggen ;]
Dat pakt hij niet, volgens mij pakt alleen het forum Cookies.
Als je ja geselecteerd hebt, moet je nog wel even op submit klikken onderin :P Zodat hij je wijziging ook daadwerkelijk opslaat. Dan geeft hij inderdaad nog niet direct aan dat het aan staat, maar dan doet hij het wel :P (volgende keer dat je je profiel bekijkt, zal je zien dat hij het wel aangeeft).
Maar goed, ik zal er nog wel eens naar kijken Lau.
Wie had de foto's van mimizan erop gezet? :)
ze zijn allemaal niet oversized!
En ik heb het foto script nog niet eens gefixed! :P
Laurens
07-04-2009, 01:01 AM
heb ik gedaan, alleen het is kut want je moet ze 1 voor 1 toevoegen.
Ralf kan je dit niet met wat voorrang fixxen? :k
heb ik gedaan, alleen het is kut want je moet ze 1 voor 1 toevoegen.
Ralf kan je dit niet met wat voorrang fixxen? :k
Het staat bovenaan de lijst (K)
Laurens
07-04-2009, 11:32 AM
Ralf!
Ik heb nog een ideetje..
Misschien is het chill om op de frontpage, onder de knoppen, een soort van verjaardagagenda te maken. Zodat er automatisch komt te staan wie de eerste is die jarig is, incl foto! :)
Leuk idee! Gaan we doen. Alleen moet ik dan ook even het crew gedeelte op orde hebben, voor de foto's enzo :) Komt goed.
En ik heb het foto script nog niet eens gefixed! :P
Goed, de foto's worden nu weer goed geresized.
Dus, upload die shit!
Ik ga nu even kijken naar wat sneller uploaden...
Wout H
07-05-2009, 11:18 AM
Is het wat om vanuit het album te kunnen zien bij welke foto's de reacties staan?
lol ik ging hierheen om hetzelfde te zeggen :P dat je miss ook kon klikken op (reacties, 4) en dan ziet waar ofzo, wel handig bij bijv. zo'n foto ding van wout etc.
Ja, daar zat ik ook al aan te denken wout & nick :)
Komt op de lijst.
K, gefixet. Je kan nu zien waar de reacties zijn en je kan op reacties klikken, dan kom je op de foto-pagina maar dan alleen de foto's met reacties.
Laurens
07-06-2009, 01:19 PM
dit wordt echt de gaafste site ooit!
lukt het met de rest van de site nog Ralf? of heb je weer een drukke periode deze maanden?
Als ik straks stage aan het lopen ben, hoef ik theoretisch weinig te doen 's avonds en in het weekend. Dus dan kan er weer wat gebeuren :)
Wout H
09-04-2009, 05:28 PM
De afgelopen 3 jaar studeren had je het druk 's avonds? :P
Nee, toen had ik het druk met bieren 's avonds, alleen hoefde ik dan de vorige ochtend niet stage te lopen ;)
Sjoerd
09-04-2009, 08:48 PM
Neem je tijd Ralf! <3
Sowieso een beetje raar als ik niet kan bieren omdat ik de vorige ochtend stage moet lopen? Wat?
Maar goed, komt goed hoor! :P
vBulletin® v3.6.8, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.